Selasa, 23 Mac 2010

*many2 problem ma*

ehmm...malang nasib aku kot suke suki sangat tukar itu dan ini sampai bnyak error dlm blogging aku...disebabkan kebodohan aku sampai aku tukar background lak tu...esh2..rajin satu hal mnukar background haha... tp xpew la berpuas hati....hehe...
kepada cik manish jgn kerles lak ek...haha
slu jew dia tegur rumah aku bertukar2 haha...
aku bukan apa...
selagi aku xberpuas hati selagi tue la aku akan membelek sampai la rasa puas hati...klu xpuas hati tue ada jew yg xkena...tue xkena...nie xkena....tukar2 la....xtau bapa bnyak dh aku tukar background...
kdg2 aku melawat blog org lain ada pernah aku pakai layout tue...tp aku tgk dorg pakai cantik jew...
entah la napa bila aku pakai rasa mcm xcantik jew....tue yg bertukar2 tue......
ehmm...sabar jew la nagn aku yew semua ehheee....
PEACE...........


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

membebel la dulu

♥dAtE oF iNTro HahA♥

Daisypath Valentines tickers

Anything Here