Jumaat, 30 April 2010

i'm back 4 a second hehe

ehm...
dh lama aku mnyepi kn...hhehee
tba2 jew aku xda mood nk bblogging...
huhu....sowi kepada sume yew...
aku tidak bersalh ahhaakzzzz
aku manghadapi mgu xm yg tough gitu...
tough kew ehheeee.....
xda maknanya...ehhheeee


tgk la nie apakah...????
layan jew la...bukan studi tp berangan kot haha...




nie..meja blaja aku...mcm org xblaja kew..haha
aku blaja merempat la....aku baring2 atas katil pas tu zzzzzz
haha...pas tu bawah katil pun ada ahakzzzz




nie...sekilas pandang aku teringta kat bf aku haha...
untuk pngetahuan aku dh hbs xm dh hehee....



ehm....mcm nie la aku..baca ciput jew tp beranagn nye bjam2 haha..cm ne ek...
susah la..tabiat tuh..huh....
buku keliling meja tp apa pun tarak...ZERO haha....


so nk blek dh esok....flight aku kul 9.05 mlm....
so aku bertolak dr unimas kul 6.30 petang awl kn..haha
semngat la katakan...bukan apa aku xnk beratur ramai2...pas tu takut nanti terlepas pnerbngan aku.....huhu...aku djangka sampa kul 11 mlm...
sampai sana aku d pick up oleh bf aku hehe..suke2....

.......sO sELamaT BerCutI SemUa......

klu ada sumur d ladang boleh aku menumpang mandi
klu ada umur yang panjang boleh kita berjumpa lagi...
ehheheeee.....
daaaa semua....




1 ulasan:

Toyin O. berkata...

This is such a pretty blog:)

Catat Ulasan

membebel la dulu

♥dAtE oF iNTro HahA♥

Daisypath Valentines tickers

Anything Here